art makes you believe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

art makes you believe

Alle soorten talenten zijn hier welkom

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Danszaal één

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Jane
Admin
Jane

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Danszaal één   Danszaal één Emptyvr jan 06, 2012 9:47 am

Dit is de grootste danszaal, en een van de muren is helemaal gemaakt van spiegels, ideaal voor een danser om zichzelf te bekijken wanneer hij of zij aan het oefenen is. Ook staat er een stereo instalatie.

Maximaal 8 personen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Riley

Riley

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 9:26 am

Met haar spitzen aan haar voeten, stond Riley zich voor de spiegel op te warmen. Op een of andere manier begon ze altijd met haar ballet posities, voordat ze andere stijlen zou gaan oefenen. Het was een soort routine die er vanaf vroeger in was gegaan en nooit meer was veranderd. Toen de muziek was afgelopen, trok ze de spitzen met wat moeite uit, en trok ze daar haar dans sneakers voor in de plaats aan. Met een up-tempo nummer begon ze aan de choreografie te werken, voor de dans die aan het eind van deze maand af moest zijn.
http://weheartit.com/exhibition
Olly

Olly

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 9:46 am

Olly had een simpel grijs vest aan, zwarte tanktop en een baggy verkleurde jeans. Hij liep er nonchalant en slaperig bij. Daarbij schaamde hij zich best om de danszaal in te glippen. Wel leek hij nu echt op een gluiperd of werd er verwacht dat hij kon dansen. Echter kon hij dat helemaal niet. Schudden met zijn achterwerk nog net wel, maar hij had een neus voor Riley op te sporen. Enkel bleef hij kijken in de deuropening en klapte na een tijdje om dan dichter bij te komen. 'Hey schatje!' riep hij boven de muziek uit, althans hij probeerde, en liep op haar af.
Riley

Riley

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 9:48 am

Riley draaide zich verschrikt om, toen de deur dichtviel en ze een vage stem hoorde. Toen ze zag wie het was, verscheen er echter een gigantische glimlach om haar gezicht en sloeg ze haar armen om hem heen. 'Mijn lieve Olly.' Lachte ze, en glimlachte naar hem. Snel zette ze de muziek uit en vloog hem toen nogmaals om zijn nek. 'En hoe komt het dat ik mijn beste vriend nog niet eens heb gezien in de vakantie?' Lachte ze en keek hem aan.
Olly

Olly

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 9:52 am

Olly sloeg zijn armen rond haar middel. Hierbij glimlachte hij breed, maar nam een beetje afstand toenhij sprak. 'Je beste vriend heeft Zuid-Amerika gaan verkennen in de wildernis. Hij had het te druk met bungeejumping, tentjes opzetten en foto's maken.' Hierbij grijnsde hij. 'Volgende zomer doe ik Azië voor het gekke idee van een wereldreis een beetje te laten uitkomen. En wat heb jij gedaan?'
Riley

Riley

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 9:54 am

'Australië.' Antwoordde Riley kort op de vraag waar ze heen was geweest en keek hem aan. 'Nog veel muggen doodgeslagen in je tentje?' Grinnikte ze. Persoonlijk was ze niet zo'n kampeer persoon. Ze had het één keer gedaan toen ze wat jonger was, maar dat was geen geweldige ervaring. 'Maar Australië was leuk hoor, naar m'n familie geweest - en veel foto's gemaakt. Geen tent opgezet,' Grapte ze. 'En je weet dat ik hoogtevrees heb, dus bungeejumping zit er voor mij ook niet in.'

- ze is zelf naar Australië geweest.
Olly

Olly

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 10:09 am

'Soms, maar ik had een lading muggencreme bij. Het houdt hen weg en riekt niet zo slecht.' Zachtjes grinnikte hij, maar liet Riley niet los. 'australie? Neem me mee de volgende keer. Ik eis. Je bent gewoon een bangeschijter, liefie.' Hierbij tikte hij speels op haar neus.
- ik fail zo hard dat ik het pas door had toen ik verder las.
Riley

Riley

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 10:12 am

'Hm, als ik mee naar Azië mag, maak je misschien een kans.' Lachte ze en keek hem even aan. 'Ik ben geen bangeschijter.' Zei ze deels beledigd en keek hem aan. 'Nou, je kans om mee naar Australië te gaan, heb je helemaal verkeken - dat snap je wel hè.' Lachte ze en draaide snel een pirouette. 'Sorry, dat moest eventjes.' Toen ze weer stil stond, omhelsde ze hem even. 'Ik heb je echt gemist weet je dat,'
Olly

Olly

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 10:18 am

'Phoe!' Olly trok een pruillip. 'Dan heb jij je kans verkeken om mee naar Azie te gaan, vriendin.' Enkel schudde hij lachend en verrast zijn hoofd mij de piroette, maar sloeg zijn armen rond haar toen zij hetzelfde deed. 'Ik heb jou ook gemist, prima balerina.'
Riley

Riley

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 10:28 am

Riley glimlachte naar haar vriend en ging vervolgens op de grond zitten. 'Als we een keertje echt lang en goed de tijd hebben wil ik natuurlijk wel alles over je vakantie horen.' Zei ze vol interesse en gebaarde dat hij ook moest gaan zitten. 'Het kan natuurlijk ook nu als je daar zin in hebt, maar voel je niet verplicht hoor.'
Olly

Olly

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 10:38 am

Olly keek haar aan en zuchtte lichtjes. 'Je bent echt te actief...' Hoewel normaal hij de actiefste was. Hij ging met zijn hoofd op haar benen liggen. 'Eerst ben ik naar Peru geweest, Laos dan en ook nog naar Cambodja. Daarna ben ik nog naar Noord Amerika gegaan voor een paar dagen. Peru was mijn favoriet; echt indrukwekkend en prachtig. Ik kan niet veel uitleggen. Je moest er zelf bij zijn, Riley. De kicks, heimwee, verbazing en ontroering, maar zoveel plezier.' Hoe was Australie?'
Riley

Riley

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptywo jan 11, 2012 10:42 am

'Anders, als we klaar zijn gaan we samen een wereldreis maken!' Lachte ze even en keek naar het plafond. 'Australië was leuk, naar familie geweest. M'n neefjes enzo weer gezien, was wel gezellig. Blue Mountains, Bondi Beach - al die plekken gezien en een beetje rond gereisd met m'n ouders.' Zei ze. Riley ging wel vaker naar Australië toe, dus zo bijzonder was het niet meer voor haar. 'Ik heb echt het idee dat ik je nog zoveel moet vertellen.. Maar ik zou echt niet weten wat.' Dat was ook altijd zo'n eigenaardig trekje van Riley: Ze wist dat ze iets moest doen , maar wat? Geen idee.
Olly

Olly

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptyzo jan 15, 2012 12:44 am

'Oké, daar hou ik je aan. Een sabbatjaar zag mijn vader niet zitten, maar die wereldreis nadat ik gedaan heb, moet hij wel zien zitten.' Echter plette hij haar nog altijd tussen zijn armen en drukte een klein kusje op haar voorhoofd. 'Loebe joe! En tof dat Australië weer eens zo meeviel. De volgende keer moeten we mailen in de vakantie of toch iets in die aard.'
Riley

Riley

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptyzo jan 15, 2012 3:35 am

'Inderdaad. Skypen ofzoiets - dan zien wel elkaar tenminste ook nog eens.' Grinnikte ze en liet hem iets losser. 'Oll, je hebt wel door dat je bijna het leven uit me hebt geplet hè.' Lachte ze en ademde overdreven diep in. 'Anders dan moet je me reanimeren en daar zit je ook niet op te wachten.' Ze lachte even naar hem en legde zijn hoofd voor een seconde op zijn schouder.
Elexan

Elexan

Aantal berichten : 5

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Emptyzo jan 15, 2012 4:26 am

Elexan glipte door de deuropening van de danszaal. Hij vond het altijd geweldig om meisjes en jongens hun passen te zien uitvoeren. Iets waar hij totaal niet voor geschikt was, bedacht hij. Hij dacht te voorspellen dat hij alle tellen, richtingen en passen door elkaar zou halen. Hij zag een stelletje aan de andere kant van de zaal. Elexan besefte dat dit niet het juiste moment was om van de dansen te genieten. In de hoop dat niemand hem had opgemerkt, sloop hij schoorvoetend de zaal weer buiten.

- GONE
Gesponsorde inhoud

Danszaal één Empty
BerichtOnderwerp: Re: Danszaal één   Danszaal één Empty

Danszaal één
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Danszaal twee