Onderwerp: Re: Café aroma vr jan 13, 2012 10:59 am
Ze keek hem grijnzend aan en ze hield haar hoofd schuin. Haar vinger hield ze tegen haar kin alsof ze heel diep na moest denken. 'Volgens mij zit die persoon naast me, maar ik kan het fout hebben natuurlijk.' Ze glimlachte eventjes en streek een plukje haar achter haar oor.
Flynn
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 08-01-12
Onderwerp: Re: Café aroma vr jan 13, 2012 11:11 am
Flynn deed alsof hij verbaasd was en trok zijn wenkbrauwen op. 'O, echt waar? Dus jij vertrouwt er blind op dat ik goed kan spelen?' vroeg hij met een plagerige grijns. Hij nam de laatste slok van zijn chocolademelk en wierp de lege beker in de prullenbak die een eindje van de tafel stond. 'Tja, de professional moet het zeggen,' zei hij met een licht uitdagende grijns.
Jane Admin
Aantal berichten : 97 Registratiedatum : 05-01-12
Onderwerp: Re: Café aroma vr jan 13, 2012 11:22 am
'Laten we het erop houden dat het net als bij jou mijn intuïtie is.' Ze grijnsde breed en sloeg haar armen over elkaar. Ze vond die grijns wel grappig. 'Nou, bel er een op, laat je me zijn commentaar weten?' Ze grinnikte en speelde met een servetje dat op tafel lag.
Flynn
Onderwerp: Re: Café aroma vr jan 13, 2012 10:14 pm
Flynn keek haar aan en trok zijn wenkbrauw op. 'Een professional bellen? Ik dacht dat jij de professional was?' zei hij, met dezelfde uitdagende grijns. 'Want aangezien jij wél liedjes kan schrijven met teksten erbij, en ík niet, betekend dat dat jij professioneler bent dan ik, of zie ik dat nu verkeerd?' zei hij grinnikend.
Laatst aangepast door Flynn op ma jan 16, 2012 7:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jane Admin
Onderwerp: Re: Café aroma za jan 14, 2012 6:57 am
'Dat wil niets zeggen, dat ik liedjes schrijf wil nog niet zeggen dat ik het echt kan. Je hebt er nog nooit iets van gelezen dus je weet niet of het goed om immens slecht is.' Ze grinikte en keek hem even aan.
Flynn
Onderwerp: Re: Café aroma ma jan 16, 2012 7:13 am
'Tja, daarom vertrouw ik ook altijd op mijn intuïtie,' was de reactie van Flynn. 'Ik weet zeker dat ze goed zijn,' vervolgde hij met een glimlach, terwijl hij haar nog steeds aankeek.
Jane Admin
Onderwerp: Re: Café aroma ma jan 16, 2012 7:19 am
Ze bleef hem aankijken en glimlachte even. 'Misschien kom je er ooit wel achter of je gelijk hebt, of niet..' Ze grinnikte en zakte iets onderuit zodat ze wat lekkerder zat. Ze liet haar blik door de ruimte glijden.