art makes you believe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

art makes you believe

Alle soorten talenten zijn hier welkom

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het terras

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Norah

Norah

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-01-12
Leeftijd : 27

Het terras Empty
BerichtOnderwerp: Het terras   Het terras Emptyvr jan 13, 2012 10:53 am

Midden in de stad, aan het plein zitten tientallen terrasjes waar je lekker in de zon kan zitten en gezellig met vrienden naar de mensen kan kijken die er rond lopen. De bediening is aardig, snel en werkt efficient dus veel valt er eigenlijk niet over te klagen.

Maximaal 6 personen
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-01-12

Het terras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras Emptyvr jan 13, 2012 11:06 am

Flynn ging zitten aan een tafeltje en keek om zich heen. Hij wachtte op Norah, ze hadden hier afgesproken. Als vrienden, natuurlijk, meer niet. Dat was wat hij altijd nadrukkelijk moest zeggen tegen zijn eigen vrienden, die hem vaak niet geloofden - mocht hij geen meisjes als vrienden hebben of zo? Bij Sally had hij altijd hetzelfde probleem, alleen had hij het voordeel dat hij langer met Sally om ging, en dat ze hem daarbij sneller geloofde. Flynn keek op zijn horloge en keek toen nogmaals om zich heen.
Norah

Norah

Het terras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras Emptyvr jan 13, 2012 11:19 am

Ze was ruim op tijd vertrokken vanaf de campus maar de bus kwam later aanzetten waardoor ze vijf minuten te laat was maar dat nog altijd meer op tijd dan haar afspraak met Sally. Het werd tijd dat ze haar horloge eens vijf minuten voor ging zetten. Met snelle stappen verplaatste ze zich over het plein naar het terras waar ze met Flynn had afgesproken, ook hem had ze de hele vakantie niet gezien ze had hem gemist. Lichtelijk buiten adem kwam ze het terras op en zocht Flynn. 'Flynn!' riep ze toen ze hem zag zitten en ze snelde naar hem toe. 'Sorry, de bus was te laat vertrokken,' verontschuldigde ze zich voor ze hem een korte omhelzing gaf.
Flynn

Flynn

Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-01-12

Het terras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras Emptyvr jan 13, 2012 9:31 pm

Flynn glimlachte breed en wuifde haar verontschuldigingen weg. 'Ik was ook laat hoor, ik was bang dat je al weg zou zijn,' zei hij geruststellend. Hij keek Norah grijnzend aan. 'Leuke vakantie gehad? Wil je ook wat drinken?' vroeg hij aan haar, toen er een ober aan kwam lopen.
Norah

Norah

Het terras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras Emptyza jan 14, 2012 4:21 am

'Ik blijf ook maar te laat komen, word nog eens een slechte eigenschap van me maar gelukkig was ik niet de enigste met vertraging.' Ze ging tegenover Flynn zitten en haalde diep adem, even tot rust komen. 'Ik zou toch nooit weg gaan zonder een briefje achter te laten of een ober naar je toe te laten komen met de boodschap dat ik weg ben?' Langzaam maar zeker verscheen er een glimlach rond haar lippen. Misschien had ze niet veel vrienden hier op school maar degene die ze had waren top. 'Mijn vakantie was top, niets op aan te merken en graag een ice tea.' Ze knikte vriendelijk naar de ober en leunde iets naar voren. 'En jou vakantie?'
Gesponsorde inhoud

Het terras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het terras   Het terras Empty

Het terras
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
art makes you believe  :: Het rpg :: De stad-
Ga naar: