art makes you believe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

art makes you believe

Alle soorten talenten zijn hier welkom
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kamer van Riley, Jane en Sally

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 5:24 am

Dit is de kamer van Riley, Jane en Sally.

Sally's kant van de kamer is netjes. Sally is een opruimer. Haar keyboard en microfoon staan bij het voeteneinde van haar bed en in een kleine kast ligt al haar bladmuziek.

Note: Riley en Jane moeten even doorgeven hoe hun kamer eruit ziet, dan kan ik dat hierin zetten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 5:26 am

Sally zat op haar bureaustoel, met haar keyboard op de standaard voor haar. Ze was zoals gewoonlijk weer eens bezig met het spelen van een nieuw nummer. Ze had haar zelfgeschreven nummer gelaten voor wat het was en speelde een nummer van Goye. You're heart's a mess, om precies te zijn. Ze zong nog niet mee, dat zou haar alleen nog maar te veel afleiden. Eerst moest ze de akkoorden goed onder de knie krijgen, maar dat lukte haar gelukkig al aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 5:36 am

Haar deel van de kamer is niet altijd even netjes, maar over het algemeen geen grote puinzooi. Eigenlijk alleen als ze echt geen zin heeft om op te ruimen, maar dat is niet zo vaak het geval. Jane liep de kamer in en zag daar iemand zitten. De rode haren vielen gelijk op en ze grijnsde. 'Hee Sally! Meisje, hoe was je vakantie?' vroeg ze enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 6:03 am

Sally speelde enkele seconden door, tot ze een verkeerd akkoord aan sloeg, en haalde haar handen toen van het keyboard, waarna ze Jane aankeek, een glimlach rondom haar mond. 'Jane!' bracht ze enthousiast uit. 'Mijn vakantie was fantastisch. Mijn ouders hebben me meegenomen naar Italië en me de plaats laten zien waar mijn vader vandaan komt. Was behoorlijk gaaf, kan ik je vertellen,' zei ze en ze glimlachte breed. 'Vertel, hoe was jouw vakantie?' Ze zette haar keyboard uit, kwam overeind en ging op haar bed zitten, terwijl ze Jane nieuwsgierig aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 8:28 am

Met haar muziek nog aan, liep Riley haar kamer binnen. Op het moment dat ze op haar bed plofte, zat ze pas dat Sally en Jane er ook waren. 'Sorry - afwezigheid hier.' Lachte ze en legde haar iPod op het bed neer. 'How are you my girls?' Glimlachte ze en gooide haar benen op het bed neer. Ze was aardig moe geworden van haar training. 'Ik onderbreek toch niet iets hè?' Vroeg ze toen het tot haar doordrong dat ze waarschijnlijk halverwege een gesprek naar binnen was gestapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 8:34 am

Sally keek op en zag Riley. 'Jij onderbreekt altijd,' zei ze, maar aan haar blik was te zien dat ze het absoluut niet meende. 'Met mij gaat het fantastisch - als ik dit nummer eindelijk eens onder de knie krijg,' zei ze, maar ze glimlachte. 'Hoe is het met jou?' vroeg ze, terwijl ze overeind kwam en haar keyboard weer op zijn plaats zette, zodat niemand er tegen aan zou botsen. Haar keyboard was heilig en ze was er dan ook uiterst zuinig op. Ze was verliefd op haar keyboard geworden, jaren geleden en je moest wel heel bijzonder voor haar zijn wilde je erop mogen. Ze had nog een tweede, goedkopere en veel simpelere keyboard en die mocht iedereen gewoon lenen wanneer ze wilden. Ze liep terug naar haar bed en ging weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 9:05 am

'Mijn vakantie was echt geweldig, ik heb een maand in m'n uppie door India getrokken. Het was echt, wauw, de mensen en het eten daar, ik word er nog steeds helemaal blij van. Maar ik ben blij dat jij ook een leuke vakantie hebt gehad. En jij Riley?' Ze ging op haar bed zitten en keek de meisjes vrolijk aan. Ja, ze was blij dat ze met hen op een kamer zat, ze konden goed met elkaar overweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 9:36 am

Ze lachte eventjes naar Sally en keek vervolgens naar Jane. 'Naar Australië, was leuk.' Glimlachte ze en gaapte even diep. 'Met mij is alles goed, alleen het is wel even wennen om na al die tijd weer zo hard te trainen.' Zeker met zoiets als dansen was het best vermoeiend als je het niet iedere dag meer gewend was. 'India! Nice.' Glimlachte ze en ging liggen om vervolgens even naar het plafond te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 9:40 am

Ze grijnsde en ging tegen de vensterbank aanleunen. Haar bed stond naast het raam in de kamer en dat vond ze wel fijn. In de zomer kon ze lekker uit het raam hangen om wat koelte op te vangen. 'Ja het was echt zo leuk!' Ze zuchtte gelukkig bij de herinnering eraan en keek toen naar Riley. 'Lijkt me ook wel vermoeiend ja.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 9:41 am

Sally grinnikte om Rileys opmerking. 'Ja, dat wil ik best geloven. Mijn stem begint ook al weer schor te worden. Ik kan merken dat ik amper gezongen heb ik de vakantie,' zei ze, waarna ze zich achterover liet vallen en eveneens naar het plafond staart. Ze trok haar knieën op en legde haar handen ineen gestrengeld op haar buik. 'Australië, daar wil ik echt nog een keer heen. Net zoals India. Eigenlijk wil ik gewoon nog naar verre landen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 9:53 am

'Ik heb besloten dat ik gewoon een wereldreis ga maken.' Lachte ze en kwam weer overeind. Vanuit haar tas pakte ze een flesje water en klokte ze er wat van binnen. Met een grijns op haar gezicht, ging ze weer liggen. 'Het klinkt allemaal super.' Concludeerde ze en begon wat met haar haar te prutsen. Soms irriteerde het lange haar haar wel, maar ze was er te trots op om het af te knippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptydo jan 12, 2012 10:05 am

'Ik vond het eerst best wel eng hoor, maar ik ben zo blij dat ik uiteindelijk toch ben gegaan.' Ze grijnsde en ging op haar bed liggen, op haar buik. 'Dus, nog leuke dingen meegemaakt? Roddels?' Ze grinnikte en keek even naar de muur toe, om na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptyvr jan 13, 2012 3:57 am

Sally grinnikte en zweeg toen om na te denken. 'Wel, laten we het erop houden dat ik behoorlijk wat geflirt heb in het land van de Italianen. Ik zal je vertellen, Italiaanse jongens zijn niet normaal hot,' zei ze, terwijl ze nog steeds haar blik naar het plafond gericht had. Normaal was Sally niet zo van het geflirt. Sally was altijd meer van de relaties gehad en scharrels waren er dan ook vrijwel niet in Sally's leven geweest. Maar wel, Sally had daar dus afgelopen zomer ietwat verandering in gebracht en dus behoorlijk met Italianen geflirt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptyvr jan 13, 2012 4:56 am

'Oeh, vertel eens meer!' zei ze enthousiast en ze stond op, om naar de kleine spiegel die aan de deur hing te lopen. Ze pakte haar borstel ondertussen nog mee en begon haar haren te borstelen, anders zouden er vrij snel klitten in komen. Ze vond het niets voor Sally om te flirten, zij was meer van de vaste relaties, in tegenstelling tot haarzelf, maar ze vond het eigenlijk wel leuk dat Sally een andere kant van zichzelf had ontdekt. Onbewust moest Jane om haar eigen gedachten glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Emptyvr jan 13, 2012 4:59 am

Sally begon te lachen en kwam overeind, waarna ze in kleermakerszit ging zitten en haar haar begon in te vlechten, in een vissengraatvlecht. 'Wel, ik heb behoorlijk wat gefeest in Italië. Ik hou van uitgaan. Gewoon, van lekker dansen, beetje feesten, je kent het wel. En wel, schijnbaar zijn ze rood haar niet zo heel erg gewend in Italië, want ik kreeg er behoorlijk wat aandacht. Meer dan dat ik afgelopen jaren ooit gehad heb in Italië. En zo nu en dan zat er eens een scharrel bij, die je één avond zag en daarna nooit meer,' zei ze. Ze kon wel lachen om haar gedrag. Agh, ze was jong, ze hoefde zich voorlopig nog niet te binden, dus een vakantie flirten kon geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Riley, Jane en Sally Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Riley, Jane en Sally   De kamer van Riley, Jane en Sally Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Riley, Jane en Sally
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Riley is vriendloos?
» De kamer van Blaid en Olly
» Evangeline Riley Benson.
» Linnen en paspoppen : de mode kamer.
» Sally Evanthe Swann

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
art makes you believe  :: Het rpg :: Het gebouw-
Ga naar: