art makes you believe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

art makes you believe

Alle soorten talenten zijn hier welkom
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Olly Jules Mazier

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Olly

Olly


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptydi jan 10, 2012 6:20 am

Volledige naam: Olly Jules Mazier
Roepnaam: Hij houdt het op Olly.
Leeftijd: Hij is juist zeventien geworden.

Uiterlijke kenmerken: Olly heeft zwart haar dat altijd een beetje recht staat. Nooit zal het helemaal plat liggen. Zijn ogen hebben een heldere blauwe kleur en staan altijd wel aandachtig. In zijn linkeroor heeft hij een stretch terwijl hij ook een kleine neuspiercing heeft. Op een of andere manier zijn door de jaren heen daar interesse voor gegroeid.
Verder is hij een jongen die graag goed verzorgd is. Niet dat hij uren voor de spiegel staan, maar hij houdt wel rekening met wat hij draagt. Ook is hij fan van mutsjes, kappen, hoedjes en petten.
Voor de rest is hij gespierd door zware inspanningen van het drummen en is hij zo'n 1 meter 88 groot.
Karakter/innerlijk: Olly is een erg vrolijke en uitbundige jongen. Altijd is hij wel in voor grapjes maken. Zich doodlachen in daarbij in begrepen. Hij is dan ook lief en sympathiek. Een beetje speels hier en daar, maar ook een echte levensgenieter. Hij geniet dan ook van alles. Toch, dat probeert hij te doen. Olly ziet er niet het nut van in om de hele tijd negatief te gaan kijken. Hij kan nogal emotioneel uit de hoek komen. Nee, niet als wereldsgrootste huilbak, maar hij heeft wel duidelijke gevoelens.
Achter al de warmte en mensenliefde schuilt een soort van filosoof; Olly luistert naar mensen en wilt ze ook altijd wel proberen te helpen. Soms is nu eenmaal de kuil te groot die andere al hebben gegraven, dan is hij bang om er zelf mee ingesleept te worden. Hierdoor lijkt het dat hij je misschien snel zal laten vallen, maar dit doet hij vooral niet expres. Eerder gaat het onbewust. Zo is hij wel echt een goede vriend voor je eenmaal hij je mag.
Hij houdt er niet van als zijn vertrouwen wordt beschaamt, ook niet als hij zelf belachelijk wordt gemaakt. Roddelen over hem heeft ook geen nut als je hem te vriend wilt houden. Op zijn mond is hij niet gevallen en zal dus erg brutaal gaan doen. Evenals gemeen. Bang om op de vuist te gaan is hij niet en doet dat nogal snel bij een uitdaging.
Olly laat zich snel meeslepen met alles en iedereen. Weer zo'n negatief kantje, maar aan de andere kant kan het ook wel positief zijn. Zoals al eerder vermeld is hij speels en houdt hij ervan om te flirten. Olly is iemand die niet geloofd dat je op een bepaald geslacht valt, eerder om wie die persoon zelf is. Je kan dus zeggen dat hij biseksueel is. Zijn geliefden zijn in ieder geval niet voor lang. Hij is daar nog te onvolwassen voor.
Ondanks zijn peace-idee is Olly een kerel van regels. Hij weet waar grenzen liggen, maar heeft daar niet altijd hoog voor. Zelf stelt hij wel grenzen voor andere mensen, maar kan er niet goed tegen als deze erover gaan. Het leven neemt hij naar het zeggen voor een klein beetje serieus.

Talent: Olly is een uitstekend drummer, maar klassiek van opleiding en dus zeer geïnteresseerd in de piano. Boven al is dat het instrument dat hij normaal speelde, maar sinds hij begon te puberen werd het overgeschakeld naar een drumstel. Lang (en nog steeds) speelt hij in het bandje: Cheap Monday. Dit is enkel in vriendschapsband en gaat natuurlijk enkel door op vakantiedagen.
Extra informatie: Zijn vader is een Fransman en zijn moeder Engels. Deze twee zijn gescheiden toen hij nog jong was. Ook heeft hij een oudere zus waar hij dol op is.

Door: Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptydi jan 10, 2012 6:30 am

Goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptydi jan 10, 2012 6:32 am

Mag ik even zeggen dat ik Olly geweldig vind?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptydi jan 10, 2012 6:41 am

hahaha eigenlijk zou ik nu Heather moeten posten hahah :')


I LOVE OLLY <33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptydi jan 10, 2012 6:42 am

Hahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptydi jan 10, 2012 7:22 am

OMG I KNOW OLLY
HAHAHA INDEED IRIS ik zou romeo moeten posten HAHA XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Olly

Olly


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 1:57 am

Haha! Dank u, dank u zeer! Hopelijk stel ik jullie niet teleur als ik hem tot leven wek vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 2:48 am

Vast en zeker niet! Very Happy

Romeo? Nee, bij dat RPG had je toch ook Teoh? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 3:01 am

HMMM geen idee eigenlijk ik dacht romeo ;o MAAR weet niet zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 7:38 am

Neeee, je was Teoh - dat weet ik nog heel goed. Want toen was het Teoh die op de kinder dinges werkte XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 7:52 am

OH XD O JEETJE dan val ik VRESELIJK in herhaling jank hihihihihih
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 7:59 am

:')

Met Roos, en dat was Heather's zusje en ik speelde Heather. En Teoh had een crush op Heather, maar Heather had iets met Luke (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 8:24 am

Oja grrrrr toen was ik Gaspard Ulliel jeeej
Terug naar boven Ga naar beneden
Olly

Olly


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 8:33 am

Hij heete Troy! Jaja! (: Geen Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 8:34 am

OJAAAAAAQAAQQQQQQQQAAAAAA JE BENT ONZE REDSTER
Terug naar boven Ga naar beneden
Olly

Olly


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 8:49 am

WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 9:14 am

OHJAA.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Olly

Olly


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Emptywo jan 11, 2012 10:25 am

Nu ben ik torts hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Olly Jules Mazier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olly Jules Mazier   Olly Jules Mazier Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Olly Jules Mazier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Olly Jules Mazier staat tot uw dienst!
» De kamer van Blaid en Olly

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
art makes you believe  :: Uitleg :: Personages-
Ga naar: