art makes you believe
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

art makes you believe

Alle soorten talenten zijn hier welkom
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorstellen/gsmnamen

Ga naar beneden 
+6
Mary
Blaid
Khalon
Aiden.
Riley
Jane
10 plaatsers
AuteurBericht
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptydi jan 10, 2012 6:10 am

Hier kun je jezelf voorstellen en je gsm melden, is altijd leuk toch!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Jane
Admin
Jane


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 05-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 8:23 am

Nou ik ben dus Judith, ik ben zestien jaar oud en word op 1 maart alweer 17. Ik doe nu 5 atheneum met het profiel EM en ben al een beetje aan het kijken welke studieik wil. Ik doe geen sport meer, heb aan volleybal gedaan maar ben ermee gestopt omdat onze vereniging niet helemaal eerlijk was. Ik ben nu op zoek naar een andere sport ^^ en daarnaast heb ik er niet veel tijd voor omdat ik in het weekend en in de vakanties in een winkel werk. Op gsm heet ik tears' dus je mag me eventueel toevoegen (zeg even wie je bent!) Ik heb een zusje en een hond hahaha dat was het wel ongeveer denk ik? xxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://artmakesyoubelieve.actieforum.com
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 8:33 am

Nou ik ben dus Iris, ben 16 jaar en ik wordt pas 17 op 7 oktober :c. Ik zit nu in 5 HAVO en heb het profiel NG/NT, dus ik heb een combinatie profiel. Ik heb een afgrijselijke hekel aan school - het enige wat leuk is zijn mijn vrienden XD. Ik doe niet aan sport, maar wel aan musical en daar steek ik best veel energie in, omdat dat naast schrijven mijn passie is. Op zaterdag werk ik ook in een winkel, met spullen voor zwangere vrouwen en baby's. Echt super schattig. Ehm.. Op gSm ben ik Irisjuhh, ik heb nog ontzettend veel plekken over, dus be free om me toe te voegen. Op Hogwarts RPG ben ik Perkie/Jennifer. Ehm.. Ik heb ook een hond en die heet Floor en ze is superschattig. Ik ben broer/zus loos (enig kind dus) ehm.. Ik zing overal al het kan en het liefste ook heel hard.

En dat was het wel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Aiden.

Aiden.


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 8:38 am

Ik ben Cynthia en heet op gSm fiducia'. Je mag me altijd toevoegen als je wil! Ik ben zestien jaar en zit nu ondertussen in mijn 5de en voorlaatste schooljaar in de richting STW. Ik woon in België, dicht tegen Brussel aan en heb een zusje die soms heel irritant kan doen. Mijn hobby's zijn natuurlijk lezen, schrijven en films kijken zoals de meesten hier. Ik ben ook de grootste ramp in sport, maar ik hoop dat als het goed weer is dat ik af en toe kan gaan lopen om mijn conditie toch een beetje menselijk te houden. Ik ben een énorme fan van hp, de hongerspelen en 'Zielen' van Stephenie Meyer. Mijn grootste droom is om eens Australië te bezoeken. Ik zou later graag met kinderen willen werken als logopediste of kleuterjuf en als bijbaan schrijfster.
Terug naar boven Ga naar beneden
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 8:43 am

OMG CYNTHIA IAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaid

Blaid


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 09-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 8:57 am

Ik ben geen voorsteller, sorrie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden.

Aiden.


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 9:12 am

Khalon schreef:
OMG CYNTHIA IAN

watte? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Khalon

Khalon


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 9:13 am

IAN UIT ZIELEN
ik ben stiekem verliefd op hem en ik wou ZO GRAAG dat ian somerhalder ervoor gecast zou worden, is het Jake Abel -.- MAAARRR Max irons is GELUKKIG jared and I LOVE MAX
Terug naar boven Ga naar beneden
Riley

Riley


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 07-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 9:18 am

@Cynthia; IK GA GEWOON NAAR AUSTRALIË VOLGEND JAAR. TWEE MAANDEN! Very Happy

(zal ik je meenemen in m'n koffer?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weheartit.com/exhibition
Mary

Mary


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 11-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 9:37 am

Hoihoi,
Ik heet Paulien (Allyss) en ben 14.5 jaartjes. Op de andere RPG kennen jullie me als Meredith. Ik zit in m'n derde jaar Latijn/Moderne , België.
Ik houd van praten (en geen beetje :3), lezen, reizen, RPG'n, shoppen,.. een beetje de leuke dingetjes dus ^^
Verder houd ik er ook van films te bekijken (KOSTUUMDRAMA'S ♥) en muziek te luisteren (METRIC ♥)
Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden.

Aiden.


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 06-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 10:19 am

Khalon schreef:
IAN UIT ZIELEN
ik ben stiekem verliefd op hem en ik wou ZO GRAAG dat ian somerhalder ervoor gecast zou worden, is het Jake Abel -.- MAAARRR Max irons is GELUKKIG jared and I LOVE MAX

wait, what? KOMT ER EEN FILMMMMM?

@Iris; meen je dat nou serieuss? ;oo tuurlijk wil ik mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olly

Olly


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 28

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 10:32 am

Ik ben Laura en jammer genoeg nog maar vijftien. Op 20 april is er dan die magische dag die mij een jaar ouder maakt. Ik woon in Belgie, in de provincie Limburg. Mijn studie is Humane Wetenschappen en later wil ik meer de journalisitek knat uit. Mijn hobby is fotografie. Ik ben erg grote fan van 30 Seconds To Mars, films kijken, lezen, chocolade. Verder hou ik van The Mortal Instruments, Jamie Bower, The Vampire Daries, Camelot en Criminal Minds. De laatste drie zijn dus tv-series.
Oh ja, ik ben When It Rains en heb nog genoeg plek dus voegen jullie mij maar toe! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blaid

Blaid


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 09-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 11, 2012 11:11 am

When it Rains... ;O

Komt bekend voor..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 08-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptydo jan 12, 2012 2:27 am

Bonjour n_n,

Ik ben Jolien (marriska op gSm), vijftien jaar en ik zit in 4Atheneum. Het is redelijk pittig en moet de vele toetsweken ben ik soms ook maar weinig online, maar dat is wel te begrijpen, lijkt me (;
Wel, wat valt er verder over me te vertellen? Ik dans eens per week, ben op zoek naar een nieuw bijbaantje, ik lees graag, zing graag, ik teken graag, ik RPG graag, ik schrijf graag; creatief bezig zijn dus!
Ik ben absoluut obsessed met Jack Skellington (The Nightmare Before Christmas) en ik hou van Tim Burtons werk. Ik ben in bezit van mijn derde jaarabonnement van Disneyland Resort Parijs en op die manier ben ik ook al 3x met Halloween met Jack op de foto geweest. De laatste keer heb ik zelfs een hug kunnen bemachtigen, woohoo ^^.

Wel, ik haat deze lijstjes, ahahha, dus ik kap er maar weer mee xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptyvr jan 13, 2012 10:18 pm

Oki, ik ben Jorien, en ik ben een ukkie vergeleken bij de rest hier, want ik moet nog vijftien worden. :O
Ehm... ik houd van creatieve dingen, dansen, schrijven, rpg'n, etc.
Ik ben slecht in dit soort lijstjes, dus dit was het dan. n_n

Oja, mijn model is Clockwise. (met punt ;d) Voeg me gerust toe. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-01-12
Leeftijd : 27

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptyza jan 14, 2012 5:12 am

Well, ik ben Iris en dan één van de zoveel hier. Ik ben veertien jaar maar bijna vijftien gelukkig, nog twee weekjes en dan is het eindelijk zover. Ik zit in de derde van de havo en ga waarschijnlijk C&M profiel kiezen en daarna een hbo opleiding Journalistiek. Ik lees en schrijf graag en winkelen is ook een grote verslaving voor mezelf. Hm verder heb ik teveel tassen en ik ben eigenlijk heel slecht hier in. Ik doe nu bijna 9 jaar aan ballet en ben de trotse bezitter van een paar spitsen. Ze zijn super hihihi. Ben ik nog iets vergeten? O ja, ik ben Imortable, voeg gerust toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 11-01-12

Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Emptywo jan 18, 2012 7:37 pm

Khalon schreef:
IAN UIT ZIELEN
ik ben stiekem verliefd op hem en ik wou ZO GRAAG dat ian somerhalder ervoor gecast zou worden, is het Jake Abel -.- MAAARRR Max irons is GELUKKIG jared and I LOVE MAX


Thaha, ik ben ook helemaal verliefd op dt boek en alle personages xp
En komt er echt een film van???? OMG AWESOME !!!! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen/gsmnamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen/gsmnamen   Voorstellen/gsmnamen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen/gsmnamen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
art makes you believe  :: Random :: Persoonlijke informatie-
Ga naar: